Anna Díaz Vicario Professora Lector

21.12.2020
Institucional

La Dra. Anna Díaz Vicario ha obtingut la posició de professorat Lector de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El passat 21 de desembre de 2020 ha estat publicada la resolució de la posició “Serra Húnter UAB-LE-9072 vinculada a la unitat de Didàctica i Organització Escolar”, per la qual la Dra. Anna Díaz Vicario, investigadora vinculada al grup EDO des de l’any 2008, ha obtingut  la posició de Professora Lector.

El concurs, desenvolupat de forma pública el dia 17 de desembre de 2020, va comptar amb un tribunal configurat per Diana Burton (University of Wolverhampton) com a presidenta, Josefina Sala Roca (Universitat Autònoma de Barcelona) com a Secretària, Oliver McGarr (University of Limerick) com a vocal 1, Ridwan Maulana (University of Groningen) com a vocal 2 i Mercè Gisbert Cervera (Universitat Rovira i Virgili) com a vocal 3.

Díaz-Vicario és llicenciada en Pedagogia, Màster de Recerca en Educació i Doctora en Educació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha desenvolupat la seva activitat professional vinculada a la recerca a la Universitat Pompeu Fabra i a la Universitat Autònoma de Barcelona, ocupant diversos càrrecs suport de la recerca. Durant el període 2010 a 2014 va ser Personal investigador en Formació del Departament de Pedagogia Aplicada, ha estat Professora Visitant a la University of Virginia (USA) i des de l’any 2017 ha estat investigadora postdoctoral de l’Universitat Autònoma de Barcelona. Les seves línies de treball es centren en l'anàlisi dels riscos i perills presents en l'entorn educatiu i en els processos d'organització i gestió de la seguretat i salut escolar.