Activitats formatives INTERSTICE

17.3.2022
Projectes

La setmana vinent els socis i col·laboradors d'INTERSTICE participaran en diferents activitats formatives, organitzades per UniBo.

El dimecres 23 de març, l'equip visitarà Reggio Children – Centre Internacional Loris Malaguzzi: un lloc de trobada de persones i organitzacions que innoven en educació i cultura. La Fundació Loris Malaguzzi produeix recerca i innovació en educació per a totes les edats, col·lectius i entorns, des de l'enfocament de Reggio Emilia. Més endavant, es proposarà una visita al Centre de Reciclatge Creatiu REMIDA de Reggio Emilia: un centre relacionat amb la mateixa Fundació, però que és específic de sostenibilitat i creativitat, específicament orientat a professors, artistes i estudiants.

Divendres 25 al matí, l'equip visitarà el Museu d'Art Modern de Bolonya – MAMbo. I a la tarda es desenvoluparà un taller híbrid de pensament narratiu en l'art infantil, a càrrec de l'artista Marta Masi. La Marta Masi és pedagoga i pedagoga de museus, que treballa amb nens l'educació artística en museus i escoles.

Durant la mateixa setmana també se celebrarà la trobada transnacional INTERSTICE, en format híbrid.

Totes aquestes experiències seran una oportunitat per compartir els nostres pensaments i conèixer diferents experiències inspiradores al voltant de l'educació, l'art i la col·laboració entre artistes, nens i educadors.

Imatge: Centre Internacional Loris Malaguzzi.