13 de maig, Dia de la Pedagogia

13.5.2022
El grup

Avui celebrem el dia de la Pedagogia per enfortir i posar en valor la tasca de tots els seus professionals.

El passat 10 de març en el marc de la reunió del Consell de Col·legis Oficials de Pedagogs i Psicopedagogs d'Espanya els equips de deganat de les universitats i col·legis professionals es van posar d'acord per instaurar el 13 de maig com a Dia de la Pedagogia.

Aquest dia ja es celebrava a diferents països, i partir d’aquest 13 de maig de 2022, els pedagogs/gues i psicopedagogs/gues de l'estat espanyol tenen també un dia per enfortir i destacar la seva professió a partir d'aquest any.

Des del nostre centre, juntament amb la Facultat de Ciències de l’Educació i la Universitat Autònoma de Barcelona en el seu conjunt, volem que el Dia de la Pedagogia d'aquest 2022 sigui un dia per reivindicar i reconèixer als professionals d'aquestes disciplines com a essencials per la societat.

Més informació: https://cgcopyp.org/index.php/archivos/470