Entrevistes a Carme Armengol i David Rodríguez

18.5.2020
El grup

Carme Armengol i David Rodríguez reflexionen sobre gestió educativa, capital intangible i gestió del coneixement al canal de YouTube “Calidad y mejora educativa”.

Carme Armengol, coordinadora del Màster Oficial en Direcció de centres per a la Innovació Educativa (UAB) i experta en direcció i desenvolupament organitzatiu, va respondre algunes de les qüestions més importants sobre la importància del capital intangible i la seva gestió a l’escola. També sobre com la cooperació i col·laboració entre les institucions educatives poden enriquir el capital de coneixement. Podeu veure l’entrevista completa fent clic aquí.

David Rodríguez-Gómez, expert en metodologies de creació i gestió de coneixement, va reflexionar entorn la tipologia de coneixement existent a les escoles, i els procediments per a la seva gestió des de la premissa de Polanyi, diferenciant entre coneixement i informació. També va respondre qüestions que pretenien identificar processos vinculats en la gestió de coneixement i informació, així com vinculació de la gestió del coneixement a la planificació estratègica. Podeu veure l’entrevista completa fent clic aquí.

Les entrevistes van ser realitzades per Carlos Alberto Pájaro, vicerector acadèmic de centre educatiu Gimnasio Los Pinos a Colòmbia. Va realitzar les entrevistes en el marc de la missió educativa desenvolupada a Europa entre els mesos de febrer i març de 2020 per conèixer algunes estratègies i experiències vinculades la direcció i gestió d'institucions educatives.

El programa del Màster Oficial en Direcció de centres per a la Innovació Educativa (UAB) tracta aquests temes i està dirigit a tots aquells professionals de l’educació que vulguin ampliar i adquirir les competències necessàries per a la direcció i gestió de centres educatius i formatius. El període d’admissió  pel pròxim curs està obert. Per a més informació sobre el Màster i el procés l’admissió, feu clic aquí.