Study Abroad

12.2.2020
Formació

El Grup EDO ha col·laborat en la passantia per a personal de la Universitat de la República d'Uruguai realitzada a la UAB

EDO ha col·laborat, durant la setmana de el 3 de març, a la passantia de professorat no universitari i estudiants de la Universitat de la República d'Uruguai realitzada a la UAB en el marc de el programa Study Abroad.

Els professors Carme Armengol Asparó i Josep Maria Sanahuja Gavaldà s'han impartit sessions formatives sobre el sistema educatiu espanyol i l'atenció a la diversitat, mentre la professora Cecilia Inés Suárez ha organitzat la visita a dos centres educatius per conèixer les instal·lacions i compartir amb professorat experiències vinculades a la pràctica educativa.

Amb la passantia, que inclourà sessions d'exposició, de treball pràctic i visites a centres educatius, es pretén impulsar la reflexió sobre les noves propostes educatives, donar a conèixer els principals aspectes de el sistema educatiu espanyol i afavorir l'intercanvi d'experiències en relació a les temàtiques abordades durant les sessions de classe.

Per a més informació sobre el programa Study Abroad: http://goo.gl/kkXIq9