Màster en Educació SENACYT

31.1.2020
Formació

El Màster en educació, especialitat en Didàctica de les matemàtiques, ha celebrat la seva tercera setmana presencial a la Ciutat de Panamà

De l'27 a el 31 de gener de 2020 s'ha celebrat la tercera setmana presencial de l'Màster en Educació (Especialitat en Didàctica de les Matemàtiques) a la Ciutat de Panamà.

Durant les jornades s'han desenvolupat diverses activitats, centrades en els processos de recerca i innovació en didàctica de les matemàtiques. Els professors Luis Moreno i Norma Miller de Panamà i els professors Joan Carles Tinoco i Joaquín Gairín de la UAB, a el mateix temps que s'han tutoritzat els treballs acadèmics en curs. Aquest programa formatiu semipresencial, que es realitza mitjançant conveni amb la SENACYT, culminarà amb la presentació de treballs de final de Màster (TFM) en la setmana de l'1 de juny.

El passat 2016 es va signar el conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​en representació de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional, i la Secretaria Nacional de Ciència i Tecnologia de Govern de Panamà (SENACYT), per al desenvolupament d'accions formatives encaminades a enfortir les competències docents de professorat de secundària de les escoles oficials d'el Ministeri d'Educació de la República de Panamà.