UrBIOfuture Newsletter

18.11.2019
Projectes

Ja publicada la 3ª newsletter del projecte UrBIOfuture

La 3ª newsletter del projecte UrBIOfuture ja està disponible. La newsletter està composta de les notícies més rellevants relacionades amb el projecte que han passat durant les últimes setmanes. Per si es vol consultar més informació sobre cada una de les notícies, fent-hi clic a sobre us dirigirà a la informació detallada.

La newsletter del mes passat inclou un recull de cinc notícies que tracten sobre el primer webinar del projecte, la reunió del consorci de la meitat del període i el taller de creació conjunta, sobre les opinions dels associats sobre el projecte, i sobre l'assistència d'UrBIOfuture a la Nit Europea d'Investigadors 2019.

El projecte UrBIOfuture, liderat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb l'ajuda del Grup EDO, va començar el maig de 2019 amb l'objectiu d'impulsar l'educació europea en bioeconomía a través de la creació de carreres universitàries, nous programes formatius i activitats d'investigació en un sector en ple creixement.

Per no perdre't cap notícia, subscriu-te a la newsletter d'UrBIOfuture fent clic aquí.

Per consultar la newsletter d'aquest mes, cliqui aquí.