Cleofe Alvites UAP-Perú visita EDO-UAB

30.10.2019
Altres

Cleofe Alvites està realitzant una estada de recerca en el Grup EDO-UAB

És docent-investigadora i lidera la Coordinació d'Investigació i Extensió Científica Tecnològica de la Universitat Ales Peruanes (Lima-Perú), aquesta realitzant una estada de recerca al Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona en el grup EDO.

El seu principal objectiu ha estat aprofundir sobre els treballs relacionats amb la temàtica sobre la Integració de les tecnologies digitals en la docència.

Des d'aquesta perspectiva i amb la finalitat d'enfortir aliances estratègiques entre les dues universitats, la Dra. Alvites, ha iniciat el projecte "Barreres a la integració de les tecnologies digitals en la docència en educació universitària" projecte que es realitza amb població peruana, formant part del mateix la UAB-EDO, per tota la trajectòria que posseeix el grup en aquesta temàtica, sent del Dr. Joaquín Gairín i la Dra. Cristina Mercader-EDO, els que han aportat resultats importants a Espanya sobre aquest aspecte i són un referent per al projecte esmentat.

El període de l'estada s'ha estès des del 19 de setembre fins el 03 de novembre del 2019, i durant aquest lapse s'ha involucrat en totes les activitats desenvolupades pel grup EDO-UAB.