Convocatòria d'ajuts de contractes predoctorals FPU 2019

28.10.2019
Formació

Obertes les inscripcions per a la convocatòria d'ajudes de contractes predoctorals FPU 2019

La beca FPU, que forma part del Programa de Formació de Professorat Universitari, és una de les beques predoctorals que se centren a potenciar la investigació i impulsar els programes d'I+D+I. Aquesta beca, junt amb la FPI (Programa de Formació de Personal Investigador), són essencials per determinar la qualitat de l'ensenyament en cada departament universitari, pel que fa a la capacitat formativa.

Les beques FPU es concedeixen des de les universitats espanyoles amb el fi de poder fer una tesi doctoral. La seva funció és la de servir en la formació dels programes de doctorat i d'aquesta manera, poder aconseguir el títol de Doctor. La beca serveix perquè els estudiants aconsegueixen un contracte de tipus predoctoral en una universitat de territori nacional, el contracte normalment té un límit de 4 anys, però es pot perllongar fins als 6 (només en el cas que el beneficiari sigui una persona amb discapacitat).

En total es concedeixen 850 beques FPU, de les quals 17 es destinen a estudiants amb una discapacitat superior del 33%. El termini per la sol·licitud de la beca té una durada de 20 dies des de la seva publicació, en aquest cas fins al 14 de novembre de 2019.

Per consultar els requisits, la inscripció o més informació sobre la beca, cliqui aquí.