Primera reunió del projecte ForEMLink

18.10.2019
Projectes

David Rodríguez i Aleix Barrera, ambdós del Grup EDO, assistiran del 21 al 24 d'octubre a la primera reunió del projecte ForEMLink

Del 21 al 24 d'octubre es durà a terme a Dinamarca la primera reunió del projecte ForEMLink, en la qual els membres de l'EDO David Rodríguez i Aleix Barrera participaran. La trobada té com a objectiu confirmar les funcions i responsabilitats, així com les atribucions de tasques i pressupost, acordar la composició del PAG, i iniciar una discussió sobre la metodologia ForEMLink.

El projecte ForEMLink actua per trobar solucions davant el problema actual del model tradicional d'ensenyament universitari on aquest es veu com menys rellevant per al futur. ForEMLink busca abordar aquest context mitjançant el desenvolupament d'un enfocament que oferirà als estudiants un aprenentatge rellevant i pràctic, augmentarà les seves habilitats empresarials i els ajudarà a iniciar negocis viables.

Per poder abordar qualsevol suposada contribució deficient a la innovació en les seves localitats, els socis establiran vincles concrets amb empreses, municipis i ciutadans de les seves regions per crear conjuntament projectes per fomentar l'esperit empresarial. I d'altra banda col·laboraran per desenvolupar una metodologia que fomenti una mentalitat emprenedora entre els estudiants.

Per a més informació sobre el projecte ForEMLink, feu clic aquí.