Docència Universitària a Montevideo

20.9.2019
Formació

Del 25 al 27 de setembre, Diego Castro realitzarà en el IUACJ les tutories presencials del Màster en Docència i Gestió Universitària

Durant els propers mesos, EDO-UAB impartirà, en col·laboració amb l'Institut Universitari Associació Cristiana de Joves (Uruguai), el Màster en Docència i Gestió Universitària. Les primeres sessions s'han desenvolupat pel Dr. Diego Castro entre els dies 25 a 27 de setembre a la ciutat de Montevideo.

Les activitats realitzades s'han estructurat en dues unitats: a la primera s'ha tractat l'entorn, els condicionants, les tendència, els models, el fenomen de les URM, la intensificació, la docència, els dilemes de la gestió, el canvi i innovacions ; en la segona unitat s'han tractat aspectes vinculats al professorat, el desenvolupament, la cursa, l'avaluació i la promoció.

El Màster en Docència i Gestió Universitària (MDGU) va dirigit al professorat, gestors de les universitats, així com a altres professionals de l'educació superior pública i privada, motivats per consolidar el seu desenvolupament professional. També es dirigeix ​​a acadèmics interessats per ampliar els seus coneixements sobre les noves tendències en docència i gestió de les institucions d'educació superior. La seva estructura curricular integra una primera fase formativa de Diploma, que es complementa amb una segona que totalitza el Màster.

El màster, que també comptarà amb la participació en activitats formatives d'altres membres del Grup EDO, és fruit del conveni de col·laboració signat entre el IUACJ i EDO-SERVEIS, laboratori de prestació de serveis que té per finalitat promoure la transferència a la societat dels coneixements adquirits durant més de 20 anys d'experiència en el desenvolupament de les organitzacions educatives i de formació.

Per a més informació sobre el programa formatiu, feu clic aquí.