II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables"

05.9.2019
Conferències

Avui comença del II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables", que s'està celebrant a Medellín (Colòmbia).

Avui, 5 de setembre, té lloc a Medellín (Colòmbia) el II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables". La intenció principal d'aquest esdeveniment acadèmic és reunir al major nombre d'autoritats, professors, investigadors i estudiants de postgrau interessats en la inclusió educativa.

En aquest segon congrés es pretén seguir amb la continuïtat de la temàtica del primer: compartir reflexions, experiències exitoses i estratègies que brindin l'oportunitat d'incorporar noves pràctiques i plans de millora que promoguin una reforma en les polítiques institucionals i en els processos d'aprenentatge, però sobretot pretén millorar la qualitat educativa universitària.

El Congrés ha permès durant un llarg període presentar aportacions vinculades amb les experiències que s'ajustin a les línies temàtiques. Podeu seguir el curs del Congrés a través de les xarxes socials del Grup EDO i del projecte ORACLE, o seguint el hashtag #universidadesequidad.