Programa definitiu CICV II

12.7.2019
Projectes

Ja està disponible el programa definitiu del II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables"

El programa i horaris del II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables" que se celebrarà el 5 i 6 de setembre a Medellín (Colòmbia) ja està disponible.

La intenció d'aquest esdeveniment acadèmic és reunir al major nombre d'acadèmics, personal d’administració, investigadors i estudiants de postgrau interessats en la inclusió educativa orientada a la millora de la qualitat i equitat universitària.

En aquest II Congrés Internacional es pretén donar continuïtat a la temàtica de la primera edició, i es persegueix compartir experiències sobre la inclusió en Educació Superior, contrastar resultats de projectes amb temàtiques similars, analitzar l'equitat en les institucions d'educació superior, discutir estratègies, accions, programes i bones pràctiques en la promoció de l'equitat, entre d'altres.

Les línies temàtiques que se seguiran al congrés són: promoció de la qualitat de l'equitat en educació superior; educació superior, equitat, vulnerabilitat i educació; accés i progrés de col·lectius vulnerables en la universitat; estratègies, accions, programes i polítiques que afavoreixen l'equitat en les institucions d'educació superior; i bones pràctiques i experiències exitoses per la promoció de la qualitat de l'equitat en l'educació superior.

Per a consultar el programa definitiu de l'esdeveniment, cliqui aquí.