Vídeo resum ORACLE

15.7.2019
Projectes

Disponible el vídeo resum sobre el projecte ORACLE al canal de YouTube del Grup EDO.

Ja es pot visualitzar el vídeo resum del projecte ORACLE al canal de YouTube del Grup EDO, on els membres del projecte expliquen en què consisteix, què implica a les seves universitats i com duen a terme la feina per tal d'assolir els objectius que es proposen.

El projecte ORACLE, finançat en el marc del programa Erasmus + de la UE, pretén ser un espai per a l'intercanvi d'experiències, l'elaboració d'estudis i la proposta de línies d'actuació enfocades a la millora de la inclusió i l'equitat en les institucions d'educació superior d'Amèrica Llatina.

El Dr. Joaquín Gairín, Degà de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del Grup EDO, defineix la missió del projecte com "treballar les implicacions organitzatives des dels estaments de professorat, personal de suport i estudiants; i des de les funcions de docència, investigació, transferència i gestió". L'aportació de Diego Castro, membre del Grup EDO, clarifica en què es treballa "treballem en relació a una perspectiva de cultura d'equitat superant vells paradigmes centrats en col·lectius vulnerables o persones amb necessitats especials".

Per poder visualitzar el vídeo, cliqui aquí.