Trobada ASCENT a Barcelona

10.7.2019
Projectes

Els dies 10, 11 i 12 de juliol, està tenint lloc a Bellaterra la 3a Trobada del projecte ASCENT.

Amb motiu de reunir-se i gestionar el projecte ASCENT, del 10 fins al 12 juliol els membres del projecte es trobaran a Barcelona per debatre sobre els temes rellevants del projecte.

El desenvolupament del projecte "ASCENT - Centres de Competència per l'Enginyeria Automotriu i Gerència de Vendes per a incrementar l'impacte positiu en el desenvolupament econòmic regional en Argentina, Brasil i Mèxic" busca trencar l'actual bretxa entre les necessitats del mercat laboral i les ofertes educatives donant suport als IES en l'avenç del seu coneixement en enginyeria automotriu i vendes.

La trobada té lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Per començar la primera jornada, avui 10 de juliol, s'ha dut a terme la benvinguda pel degà de la Facultat de Ciències de l'Educació, Joaquín Gairín i per Eva Penz,  project manager del projecte. Seguidament, s'ha presentat el projecte, els resultats aconseguit fins el moment i el feedback que s’ha obtingut per part de diferents agents involucrats en el seu desenvolupament. Per acabar la jornada, han tingut lloc les presentacions sobre el procés de compra de materials per a la instal·lació de centres competitius que s’han dut a terme a les diferents universitats llatinoamericanes.

Demà, la trobada se centrarà en les presentacions i discussions sobre la xarxa de l'ASCENT, sobre els següents passos que el projecte haurà de seguir i la distribució de les tasques a realitzar. Per acabar, es durà a terme una visita formativa a SEAT Espanya, doncs la seva activitat productiva es vincula directament amb els objectius perseguits en el marc del projecte. L'última jornada, el divendres 12 de juliol, es plantejaran els objectius per als pròxims mesos, així com les principals activitats en les que hauran de treballar els socis.

Per a més informació sobre el projecte ASCENT, que és finançat pel programa Erasmus + de la Unió Europea, cliqui aquí.