Projecte ASCENT

13.5.2019
Projectes

EDO-UAB ha participat en el 4t Mòdul formatiu de ASCENT

Les accions formatives vinculades al projecte ASCENT, que han estat coordinades per la UAB, arriben a la seva fi amb el desenvolupament del 4t mòdul formatiu, desenvolupat a la Universitat Federal de Rio de Janeiro (Brasil), del 6 al 9 de maig. El desenvolupament del projecte "ASCENT - Centres de Competència per a Enginyeria automotriu i Gerència de Vendes per incrementar l'impacte positiu en el desenvolupament econòmic regional a Argentina, Brasil i Mèxic" busca tancar l'actual bretxa entre les necessitats del mercat laboral i les ofertes educatives donant suport a les IES en l'avanç dels seus coneixements en enginyeria automotriu i vendes. per això han impulsat la realització dels anomenats paquets de treball, jornades per reunir-se i debatre sobre els temes d'interès.

En el marc del projecte, EDO-UAB ha col·laborat en la implementació del paquet de treball 2, vinculat al desenvolupament d'un pla formatiu per professorat de les universitats llatinoamericanes participants en el projecte. També lidera el paquet de treball 5, la finalitat és assegurar la qualitat i traçabilitat de les diferents fases del projecte.

La temàtica del quart paquet de treball va ser al Desenvolupament de les Capacitats: "Millora de les habilitats tècniques", en què ha participat com a docents professors de la Hochschule Düsseldorf i la FH Joanneum Graz. Aleix Barrera, Project Manager del Grup EDO - UAB , coordinarà l'activitat "Pròxims passos: la implementació dels instructors interns de tallers", l'objectiu de la qual és preparar els tallers que els socis hauran d'implementar en les seves universitats en les pròximes setmanes.

Per a més informació sobre el projecte, feu clic aquí.