Rànking El Mundo

10.5.2019
El centre

Segons el rànquing d’El Mundo la UAB és la universitat amb més graus en les 5 primeres posicions.

La UAB és una de les primeres universitats en la classificació del rànquing sobre els 50 graus més demandats de tota Espanya, elaborat pel diari el Mundo. L’Autònoma de Barcelona destaca per ser la que sitúa més graus en les cinc primeres posicions. En total en son 24 (un més que l’any passat): cinc en 1a posició, set en la 2a, sis en la 3a, tres en la 4a i tres a la 5a posició.

Destaquen especialment Educació primària, Educació Infantil i Educació Social, les tres a la segona posició del rànquing. Són aquests graus on els professors membres del Grup EDO-UAB imparteixen docència.

El rànquing d’El Mundo es basa en l’anàlisis de cinquanta graus impartits a l’Estat Espanyol, de tots ells, la UAB n’imparteix trenta-cinc. Per fer l’anàlisis es basen en 25 criteris de selecció: dades sobre la demanda de les pròpies universitats, els recursos disponibles, els plans d’estudis i resultats assolits, d’entre altres. També es té en compte l’opinió de 2.000 professors i altres indicadors com els rànquings internacionals o els informes de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA). Cada un d’aquests indicadors té la influència sobre el resultat final de cada grau d’un 50%, un 40% i un 10% respectivament.

Per a més informació sobre el rànquing, cliqui aquí.