V Congrés Internacional en Contextos Psicològics Educatius i de Salut

21.11.2018

Al V Congrés Internacional en Contextos Psicològics Educatius i de Salut que se celebrarà a Madrid, tindrà lloc el simposi sobre la promoció i desenvolupament d'institucions educatives segures i saludables. En aquest, hi participaran cinc membres del Grup EDO: Isabel del Arco, Anna Díaz Vicario, Joaquín Gairín (en qualitat de Coordinador del Simposi), Cristina Mercader Joan i Patricia Silva.

L'objectiu del simposi serà analitzar les últimes aportacions en relació amb la proposta d'impulsar institucions educatives més segures i saludables. En relació a això, es vinculen els aspectes escolars amb els formats i realitats extraescolars - aquesta perspectiva obliga a partir del context territorial per endinsar-se en el context escolar vinculant seguretat i salut.

El simposi s'organitza a partir de quatre contribucions de la mà d'Isabel del Arco i Patricia Silva, Antonio Burgos, Anna Díaz i Cristina Mercader. En ell es considerarà la perspectiva macro (territori) i la perspectiva micro (escola). Totes les aportacions involucrades recullen estudis i experiències realitzades, emfatitzant en els elements que configuren una proposta lligada a la corrent internacional de promoure escoles segures i saludables.

Per a més informació sobre el congrés, cliqueu aquí.

Simposi sobre la promoció i desenvolupament d'institucions educatives segures i saludables