Eduardo Velásquez Parraguez

Doctorand en Educació
Nota biogràfica:

Pedagog. Màster en Gestió i Lideratge Educacional a la Universitat Central, Santiago de Xile. Màster en Desenvolupament Curricular i Projectes Educatius a la Universitat Andrés Bell, Santiago de Xile. Acadèmic, investigador i coordinador de pràctiques Pedagògiques Pedagogia en Història i Geografia Universitat de Tarapacá, Arica-Xile. Actualment està cursant la tesi doctoral sobre La Formació Inicial del Docent i El Treball Pedagògic Col·laboratiu a les Pràctiques Pedagògiques. El seu àmbit de treball se centra en la gestió curricular en el sistema escolar, investigació educativa i formació docent en l'àmbit universitari.

Directora de tesi: Dra Maria del Mar Duran Bellonch

Línia(es) de recerca:
Canvi i Millora en Educació: Desenvolupament Organitzacional, Gestió del Coneixement Col·lectiu, Tecnologies Aplicades a l'Educació, Avaluació d'Institucions i Sistemes, Desenvolupament Social i Comunitari