Políticas y prácticas para la equidad en la educación superior

15.3.2019
Publicacions

Ja s’ha publicat el nou llibre per a l’equitat de la mà d’Oracle i Erasmus+

"Políticas y prácticas para la equidad en la educación superior" és el títol que rep el nou llibre coordinat per Joaquín Gairín Sallán i Guadalupe Palmeros i Ávila, emmarcat en el Projecte europeu ORACLE, i coordinat des de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La publicació proporciona marcs conceptuals relacionats amb la qualitat i equitat universitària, oferint un estudi sobre la situació de la mateixa en universitats llatinoamericanes i amb relació als processos d'accés, abandonament, retenció i retorn, instruments per a diagnosticar i identificar situacions d'inequitat i estratègies, així com bones pràctiques relacionades amb la temàtica.

El seu objectiu és combinar aspectes conceptuals, metodològics i operatius sobre un tema d'interès. I, paral·lelament, proporciona una descripció sobre la realitat en una àmplia regió del planeta.

Per a consultar la fitxa de la publicació, cliqui aquí.