Ana Lucía Silva Córdoba

Doctoranda en Educació
Nota biogràfica:

Docent d'Educació Mitjana en l'especialitat Matemàtica (CERP-Uruguai). Llicenciada en Ciències de l'Educació (UdelaR-Uruguai). Màster en Educació, Especialització en Organització i Gestió de Centres Educatius (UNEATLANTICO Cantàbria - UNINI Mèxic). Admesa i en procés de desenvolupament de tesis en el Programa de Mestratge en Ciències Humanes. Opció Teories i Pràctiques en Educació (UdelaR). Diplomada en Ensenyament amb tecnologies digitals, (Cambridge Internacional Certificate in Teaching with Digital Technologies; Cambridge). Post-títol Innovació en les pràctiques amb ús de recursos educatius oberts (Pla Ceibal- Uruguai).

Docent de Matemàtiques al llarg de 13 anys en educació secundària, i durant els darrers 2 anys en la formació de mestres a Uruguai. A més, des de 2013, ha treballat i participat en dues línies d'investigació en el Departament d'Ensenyament i Aprenentatge de la Facultat d'Humanitats i Ciències de l'Educació (FHCE) a Uruguai.

Actualment resideix a Barcelona i està fent el doctorat al Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Director de Tesi: Dr. Diego Castro