Inclusió educativa en el context de Veneçuela i Cuba: polítiques i estratègies d’intervenció

10.4.2019

El dia 10 d’abril els professors Juana María Brito (U. de Cienfuegos, Cuba), Nuby Molina (U. de Los Andes, Venezuela), Amalio Rafael Sarco (U. Central de Veneçuela) i Boris Trista (U. de la Habana, Cuba) participaran en una taula rodona presentant les experiències dels seus respectius territoris pel que fa a la inclusió educativa. L’activitat, oberta a tota la comunitat universitària, pretén ser una plataforma per a analitzar de forma comparativa les diferents polítiques i estratègies nacionals i regionals que es segueixen per assolir majors cuotes d’equitat.

Aquesta taula rodona es presenta com a activitat vinculada al desenvolupament del projecte “ORACLE - Observatorio Regional de Calidad de la Equidad de la Educación Superior en Latinoamérica (Ref. 574080-EPP-1-2016-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP)”, en el qual participen 30 univeristats de 15 països llatinoamericans, i 5 universitats europees.

Per a més informació del projecte, cliqui aquí.

El dimecres 10 d’abril es realitzarà una taula rodona sobre la inclusió educativa