II Congrés Internacional “Universitat i Col·lectius Vulnerables”

05.9.2019

El II Congrés Internacional “Universitat i Col·lectius Vulnerables” es celebrarà a Medellín (Colòmbia) el 5 i 6 de setembre de 2019. La intenció principal d’aquest esdeveniment acadèmic és reunir al major nombre d’autoritats, professors, investigadors i estudiants de postgrau interessats en la inclusió educativa.

En aquest segon congrés es pretén seguir amb la continuïtat de la temàtica del primer: compartir reflexions, experiències exitoses i estratègies que brindin l’oportunitat d’incorporar noves pràctiques i plans de millora que promoguin una reforma en les polítiques institucionals i en els processos d’aprenentatge, però sobretot pretén millorar la qualitat educativa universitària.  Concretament, les línies temàtiques que es treballaran al congrés seran les següents:

-          Promoció de la qualitat de l’equitat en educació superior

-          Educació superior, equitat, vulnerabilitat i educació inclusiva

-          Accés i progrés de col·lectius vulnerables a la universitat

-          Estratègies, accions, programes i polítiques que afavoreixin l’equitat en les institucions de l’educació superior

-          Bones pràctiques i experiències exitoses per a la promoció de la qualitat de l’equitat en l’educació superior

El Congrés permet als assistents presentar aportacions vinculades amb experiències que s’ajustin a les línies temàtiques. El període de recepció de propostes de comunicacions finalitzarà l’1 d’abril. El 15 de maig serà la data límit per a la inscripció d’autors per a la publicació.

La inscripció al Congrés té un cost de 110USD, per a fer tant el registre com el pagament s’ha de realitzar a la plataforma de cursos i esdeveniments de la Universitat d’Antioquía (Colòmbia), teclejant “ORACLE” al camp de “paraula clau”.

Per a més informació sobre el projecte, cliqui aquí

El proper 5 i 6 de setembre es realitzarà el II Congrés Internacional “Universitat i Col·lectius Vulnerables”

Campus d'excel·lència internacional U A B