Inclusió Universitària

27.1.2019
Conferències

Ja està disponible tota la informació per a participar en el II Congrés Internacional “Universitat i Col·lectius Vulnerables”

El II Congrés Internacional "Universitat i Col·lectius Vulnerables" pretén presentar els principals resultats del projecte ORACLE, així com donar continuïtat a les temàtiques desenvolupades en la primera edició, l'any 2014, i persegueix compartir experiències sobre la inclusió en educació superior, contrastar resultats de projectes amb temàtiques similars, analitzar l'equitat en les institucions d'educació superior, discutir estratègies, accions, programes i bones pràctiques en la promoció de l'equitat, entre d'altres.

El Congrés se celebrarà a Medellín (Colòmbia) els dies 5 i 6 de setembre de 2019, i les línies temàtiques sobre les quals es poden presentar aportacions són: (1) promoció de la qualitat de l'equitat en educació superior; (2) educació superior, equitat, vulnerabilitat i educació inclusiva; (3) accés i progrés de col·lectius vulnerables a la universitat; (4) estratègies, accions, programes i polítiques que afavoreixen l'equitat en les institucions d'educació superior; (5) bones pràctiques i experiències reeixides per a la promoció de la qualitat de l'equitat en l'educació superior.

Actualment, i fins al dia 1 d'abril d'aquest any està obert el termini per a la presentació d'aportacions, en la modalitat de pòster i comunicació.

Per a més informació: https://blogs.uab.cat/oraclecongreso/