Convocatòries beques postdoctorals

09.1.2019
Beques i ajuts

Obertes dues convocatòries de beques postdoctorals del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha obert dues convocatòries de beques per a contractes a investigadors postdoctorals: Ajudes Ramon y Cajal i Ajudes Juan de la Cierva-Incorporación.

Ramon y Cajal: Des del 9 fins al 30 de gener, romandrà oberta la convocatòria d’ajuts a investigadors per a la contractació laboral i incorporació a un centre d’investigació de l’estat espanyol, incloses les universitats, per un període de 5 anys. La present convocatòria està adreçada a totes les àrees de coneixement sense cap tipus de distinció. Els criteris de selecció són mèrits curriculars i la capacitat del candidat per liderar una línia d’investigació.

Juan de la Cierva: Des del 15 de gener al 5 de febrer, romandrà oberta la convocatòria d’ajuts a investigadors novells postdoctorals per a la contractació laboral i incorporació a un grup de recerca per un període de 3 anys. La present convocatòria està adreçada a totes les àrees de coneixement sense cap tipus de distinció. Els criteris de selecció són mèrits curriculars i l’historial científico-tècnic de l’equip d’investigació al que s’integri la persona participant.

En cas que es vulgui sol·licitar l’ajut per incorporar-se al grup de recerca consolidat EDO, és necessari posar-se en contacte prèviament amb la Direcció a través de edo@uab.cat. Tanmateix, la sol·licitud de la candidatura caldrà realitzar-la via telemàtica a través del portal web del Ministeri.

Per a més informació sobre les ajudes Ramon y Cajal, cliqui aquí
Per a més informació sobre les ajudes Juan de la Cierva-Incorporación, cliqui aquí.