Gènere i gestió

30.11.2018
Convocatòries i concursos

El millor treball amb perspectiva de Gènere del grau de Pedagogia ha estat dirigit per Marina Tomàs.

El passat dimarts 27 de novembre es va fer entrega del premi al millor Treball de Final de Grau amb perspectiva de gènere, del Grau de Pedagogia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), per part de de l’Observatori per a la Igualtat de la UAB, L’Institut Català de les Dones (ICD) y el Vicerrectorat d’estudiants i ocupabilitat. Aquest el va dirigir la Catedràtica de Universitat Marina Tomàs i Folch membre de l’EDO, en consonància amb una de les seves línies d’investigació; Gènere i gestió.

El treball duu per títol “El lideratge exercit per les investigadores que dirigeixen grups SGR (grups consolidats, reconeguts per la Generalitat de Catalunya) de la UAB. Estudi de casos múltiples” realitzat per l’alumna Txell Zolle-Valero i Setó (col·laboradora de l’EDO).

Es pretén continuar amb aquesta investigació en els propers cursos durant el desenvolupament del màster MURE per part de la tutora i l’alumna.

Per a més informació sobre el màster, consulti aquí