V Congrés Internacional en Contextos Psicològics, Educatius i de la Salut

23.11.2018
Conferències

Membres de l'EDO participen en un simposi al V Congrés CICE a Madrid.

El V Congrés Internacional en Contextos Psicològics, Educatius i de la Salut (CICE) se celebra a Chamartín (Madrid) els dies 21, 22 i 23 de novembre. El congrés s’impulsa des de l'Association University of Scientific Formation Psychology and Education Research i s’organitza des de la UNED Almeria, la Universitat Autònoma de Xile i la Universitat d’Almeria per afavorir la trobada entre investigadors i donar-los un espai per presentar resultats dels seus treballs i projectes d'investigació.

Al Congrés, Joaquín Gairín (director de l’EDO-UAB) coordina un simposi titulat "Promoció i desenvolupament de les Institucions Educatives saludables". La participació del simposi la completa Isabel del Arco (EDO-UdL) que presenta "la promoció i desenvolupament de territoris saludables des de la càtedra DOTS", Antonio Burgos (Universitat de Granada) que focalitza la seva intervenció en la "Formació per a la promoció de la seguretat i salut escolar ", Anna Díaz-Vicario (EDO-UAB) que detalla els resultats d'un projecte sobre "el paper dels directius en la promoció de la seguretat i salut escolar" i Cristina Mercader (EDO-UAB) que analitza les "Problemàtiques de les TIC relacionades amb salut i seguretat en els nens i adolescents". El simposi es realitza el proper 22 de novembre a les 13.30h a la Sala Barcelona de l'Hotel Weare Chamartín.

Les actes del Congrés s'editen en format llibre i disposarà de 6 títols diferents en funció de la temàtica de l'aportació. A més, el Congrés compta amb l'acreditació de reconeixement pel seu interès en el camp científic-sanitari.

Per a més informació sobre el Congrés: https://www.formacionasunivep.com/Vcice/