EDULID

26.11.2018
Activitats

EDO-UAB i EDO-UIC participen en la creació de l’Observatori Ibèric de Lideratge Educatiu.

Grups d'investigació pertanyents a la Universitat Catòlica de Porto (UCP), Universitat Internacional de Catalunya (UIC) i Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han posat en marxa un Observatori Ibèric de Lideratge Educatiu que té com a objectius (i) aportar coneixements científics i idees pràctiques per millorar el lideratge educatiu a la península ibèrica; (ii) afavorir el posicionament dels grups de recerca d'aquest territori davant d'una audiència científica internacional; i (iii) contribuir a la millora del lideratge educatiu en el territori ibèric.

La idea de l'observatori part de la UCP a través del grup de recerca en educació del CEDH (Centro de Investigação para o Desenvolvimento Humano), actuant també com a entitats promotores la UIC i la UAB a través del grup EDO-UIC i EDO-UAB.

L'Observatori Ibèric de Lideratge Educatiu es presentarà oficialment durant les X Jornades Internacionals del grup EDO, a celebrar a Barcelona al maig de 2019; i en el III Seminari Internacional " Educação, Territórios e Desenvolvimento Humano" a celebrar a Porto els dies 18 i 19 de juliol del 2019.