Tesi Doctoral Inspecció

31.10.2018
Recerca

Joan Segura defensa la tesi doctoral sobre la inspecció educativa i l’autonomia de centres.

El doctorand Joan Segura Torres realitza la defensa de la seva tesi doctoral "Implicacions per a la Inspecció Educativa a Catalunya del desenvolupament de l’autonomia de centres", dirigida pel Dr. Joaquín Gairín Sallán, de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Dra. Blanca Patricia Silva, de la Universitat de Lleida, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació.

L'acte de defensa ha tingut lloc el dia 31 d'octubre de 2018, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002). El tribunal ha estat conformat per la Dra. Carme Armengol, de la Universitat Autònoma de Barcelona, com a presidenta, la Dra. Isabel del Arco, de la Universitat de Lleida, com a secretària i el Dr. Serafín Antúnez, de la Universitat de Barcelona, com a vocal. La qualificació obtinguda ha estat d’Excel·lent.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Per accedir a la fitxa de la tesi, cliqui aquí