Defensa Tesi Doctoral

23.10.2018
Recerca

Areti Chalkiadaki defensa la tesi doctoral sobre Cultura i canvi a les escoles.

La doctoranda Areti Chalkiadaki realitza la defensa de la seva tesi doctoral "School Culture and Change in the Context of the Greek Primary Education: Under the Circumstances of the 21st Century", dirigida per la Dra. Marina Tomàs, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació.

L'acte de defensa ha tingut lloc el dia 23 d'octubre de 2018, a les 11.00 hores, a la Sala de Màster 3 de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/212). El tribunal ha estat conformat pel Dr. Fabio Dovigo, de la Universitá di Bergamo, la Dra. Georgeta Ion, de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Dra. Elena Cano, de la Universitat de Barcelona. La qualificació obtinguda ha estat d’Excel·lent.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Per accedir a la fitxa de la tesi, cliqui aquí