Convocatòria beca pre-doctoral FPU

11.10.2018
Convocatòries i concursos

Oberta la convocatòria de beques pre-doctorals FPU.

Des del 9 fins al 29 d’octubre, romandrà oberta la convocatòria del Ministeri d’Educació i Formació Professional de les beques de Formació del Professorat Universitari (FPU) per a realitzar la tesi doctoral a alguna de les universitats de l’estat espanyol. La present convocatòria està adreçada a totes les àrees de coneixement sense cap tipus de distinció. Els sol·licitants caldrà que estiguin matriculats al programa de Doctorat en el moment de la incorporació al grup de recerca.

Els seleccionats podran gaudir de fins a 4 anys d’ajut per a realitzar la seva tesi doctoral. En cas que es vulgui sol·licitar l’ajut per a cursar els estudis de Doctorat en Educació i vincular el desenvolupament de la tesi al grup EDO, és necessari posar-se en contacte prèviament amb la Direcció a través de edo@uab.cat. La sol·licitud es realitzarà via telemàtica a través del portal web del Ministeri.

Per a més informació sobre el Doctorat: http://goo.gl/iWJSpS
Per a consultar la convocatòria, clica aquí.