Defensa Tesi Doctoral

09.10.2018
Recerca

Mariela Questa defensa la tesi doctoral sobre col·laboració docent i ús de les TIC.

La doctoranda Mariela Esther Questa Torterolo realitza la defensa de la seva tesi doctoral "Colaboración docente y uso de las TIC en los centros educativos de Uruguay. Estudio de casos múltiples en el contexto del Plan Ceibal", dirigida pel Dr. David Rodríguez Gómez, de la Universitat Autònoma de Barcelona, i el Dr. Julio Meneses, de la Universitat Oberta de Catalunya, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació.

L'acte de defensa ha tingut lloc el dia 9 d'octubre de 2018, a les 11.00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002). El tribunal ha estat conformat pel Dr. Joaquín Gairín, de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Dr. Guillermo Bautista, de la Universitat Oberta de Catalunya i el Dr. Juan Torres Gordillo, de la Universitat de Sevilla. La qualificació obtinguda ha estat d’Excel·lent.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Per accedir a la fitxa de la tesi, cliqui aquí