EDO es consolida

Date:
01.10.2018
Slide text:

El Grup EDO renova el seu reconeixement com a Grup de Recerca Reconegut per la Generalitat de Catalunya.

Image:
Extended Abstract:

Pager item text:
New text:

Segons la resolució de la convocatòria d’ajuts per donar suport a les activitats dels grups de recerca (SGR) publicada al Taulell d’anuncis de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) el passat dia 7 de setembre, la Comissió Executiva d’Ajuts de Recerca atorga el reconeixement com a Grup de Recerca Reconegut per la Generalitat de Catalunya al Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional) de la Universitat Autònoma de Barcelona, coordinat pel doctor Joaquín Gairín.

El Grup EDO està format per 24 investigadors, organitzats en subgrups a la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Lleida i la Universitat Internacional de Catalunya, i un important nombre de col·laboradors oficials i habituals, tal i com es pot apreciar en l’apartat corresponent d’aquesta web.

El objectius generals prioritaris que marcaran l’activitat del grup en aquest nou període 2014-2016 són: i) promoure les línies de recerca del grup, ii) consolidar la internacionalització, iii) desenvolupar més activitats de transferència.