M. Alejandra Bosco Paniagua

Departament de Pedagogia Aplicada
Edifici G6-266
Campus de Bellaterra
08193, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Professora Titular
Nota biogràfica:

Llicenciada en Pedagogia, Màster en Tecnologia Educativa i Dra. en Filosofia i Ciències de l’ Educació per la Universitat de Barcelona (2001). Treballa en l’àmbit de la Tecnologia Educativa i l'Educació Oberta i a Distància, combinant la recerca i la docència a la universitat.

Va ser membre del grup de recerca consolidat “Esbrina: Subjectivitats, Visualitats i Entorns Educatius Contemporanis”, durant els darrers anys, i des de l’any 2018 pertany al grup de recerca consolidat Equip de desenvolupament Organitzacional - EDO - del Dept. de Pedagogia Aplicada. Coordina el grup “DIM- EDAINET: Entorns d’Aprenentatge, Innovació Educativa i Tecnologies”, grup de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona des de 2001.

Les principals investigacions que ha desenvolupat giren al voltant del potencial innovador dels entorns contemporanis d'ensenyament i aprenentatge enriquits per tecnologies en diferents contextos educatius. A aquest àmbit corresponen la major part de les seves publicacions.