M. Luisa Guitard Sein-Echaluce

25198 Lleida

Professora Titular
Nota biogràfica:

Doctora per la Universitat de Lleida, dins del programa en Salut. Diplomada en infermeria (UB), Graduada superior en Ciencia y Método en Enfermería  (URV), Bachelor of nursing (Hogeschool Zeeland (Holanda)), Master universitario en ciencias de la enfermería (URV). La seva activitat professional s’ha desenvolupat inicialment a l’assistència sanitaria com infermera de l’ICS, tant a l’àmbit hospitalari com a l’atenció primària de salut. En l’actualitat és Professora Titular d’Universitat (TUC) en el Departament d’infermeria i fisioteràpia de la Universitat de Lleida, a l’Àrea de Coneixement d’infermeria. Les línies d’investigació han estat preferentment les relatives a docència universitària en infermeria mitjançant la simulació clínica aixi com l’educació per la salut en persones amb malalties cróniques.