Publications

Found 7 results
Filters: Author is Cáceres, M.P.  [Clear All Filters]
2018
S. Alonso, Rodríguez, A. M., and Cáceres, M. P., Análisis de la acción tutorial y su incidencia en el desarrollo integral del alumnado, Formación Universitaria, vol. 11, no. 3, pp. 63 – 72, 2018.
M. Gómez, Trujillo, J. M., Aznar, I., and Cáceres, M. P., Augment reality and virtual reality for the improvement of spatial competences in physical education, Journal of Human Sport and Exercise, vol. 13, no. 2, p. 189, 2018.
I. Aznar, Cáceres, M. P., and Romero, J. M., Efecto de la metodología mobile learning en la enseñanza universitaria: meta-análisis de las investigaciones publicadas en WOS y Scopus, Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informaçao, vol. 30, 2018.
F. J. Hinojo, Mingorance, A. C., Trujillo, J. M., Aznar, I., and Cáceres, M. P., Incidence of the flipped classroom in the physical education students’academic performance in university contexts, Sustainability, vol. 10, no. 5, 2018.
I. Aznar, Cáceres, M. P., and Romero, J. M., Indicadores de calidad para evaluar buenas prácticas docentes de mobile learning en Educación Superior, Education in the Knowledge Society, vol. 19, no. 3, pp. 53 - 68, 2018.
F. J. Hinojo, Aznar, I., Cáceres, M. P., and Romero, J. M., Use of social networks for international collaborations among medical students, Educación Médica, 2018.
G. H. Hernández, Trujillo, J. M., Cáceres, M. P., and Soler, R., Using and integration of ICT in a diverse educational context of Santander (Colombia), Journal of Technology and Science Education (JOTSE), vol. 8, no. 4, pp. 254 – 267, 2018.
Campus d'excel·lència internacional U A B