Web social i sistemes intel·ligents de gestió de l'aprenentatge en Educació Superior

18.4.2018
Publicacions -

Ja està publicat l'article de la Revista en Educació a Distància en el qual participen membres de l'EDO.

Aquest monogràfic es planteja com una resposta davant un fet indiscutible: L'ús de la web social com un mitjà de comunicació i un marc de relació i de convivència entre estudiants i professors. En ell volem fer èmfasi en la necessitat d'un marc de model pedagògic i de disseny d’instrucció que la integri.

El text compta amb el suport d'Anna Díaz i Joaquín Gairín, que participen en el capítol 5, titulat com 'Grups de Creació i Gestió del Coneixement en Xarxa en un Programa de Perfeccionament en Docència Universitària'. En ell, exposen per què els grups de creació i gestió del coneixement són un important recurs per al desenvolupament professional, donant resposta a les necessitats d'actualització i millora constant de la realitat professional.

El desenvolupament de l'experiència constata una manera de vincular grups de CGC utilitzant la web social en accions de formació permanent; també, que la seva utilització no només contribueix al desenvolupament professional i personal del professorat, sinó que també afavoreix el desenvolupament institucional.

En la publicació en línia també apareixen altres autors de la Universitat de Múrcia, Universitat d'Ottawa, la FernUniversität alemanya, la Universitat de Saragossa i la Universitat de Coimbra.

Pots recuperar la publicació, aquí.

• Enviar a un amic