VIII Trobada de la RedAGE

16.5.2016

La RedAGE celebrarà el proper maig la seva VIII trobada, organitzada per l’Instituto Politécnico de Leiria, amb la col·laboració de l’Equip de Desenvolupament Organitzacional de la UAB i la participació de socis de més de 15 països diferents.

Aquesta trobada, s’ha planificat amb un doble objectiu: per un costat, desenvolupar l’assemblea general i definir les línies d’actuació de la xarxa durant el proper any, i d’altre, organitzar una activitat oberta a Portugal per a visibilitzar el treball desenvolupat per la RedAGE als interessats en gestió educativa.

Durant l’assemblea general de la xarxa, es prendran decisions que han de guiar els propers nou mesos de les comissions de la xarxa, valorar i aprovar, si s’escau, les altes de nous membres, aprovar el balanç econòmic del 2015, informació sobre la gestió diària de la RedAGE i un espai per establir acords i compromisos de les institucions participants en el curt i mig termini.

L'activitat oberta versarà sobre l'avaluació educativa i institucional. En la mateixa es presentaran les experièncias vinculades a Avaluació i Qualitat a l'Educació Superior de Portugal (João Paulo Marques), l'Autoavaluació Educativa i Institucional en l'ensenyament Bàsic i Secundària a Portugal (Fernando Elias), Avaluación Educativa i Institucional externa en l'Ensenyament Bàsic i Secundària (Brites Ferreira) i l'experiència en Avaluació Educativa i Institucional a Espanya (Joaquín Gairín), Mèxic (Adoración Barrales), Uruguai (María Inés Vázquez) i Xile (Sebastián Sánchez).

L’espai EDO, ubicat a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, és al mateix temps la seu oficial de la RedAGE, promoguda inicialment per l’equip EDO-UAB i la Universidad ORT Uruguay, amb el suport econòmic de AECID.

Per a més informació sobre RedAGE: http://www.redage.org

Els dies 16 i 17 de maig tindrà lloc a Leiria (Portugal) la VIII Trobada de la RedAGE, que contempla també la realització d’una sessió oberta a la comunitat educativa.