VIII Jornades Internacionals del Grup EDO

19.5.2017
El grup -

Avui se celebren les VIII Jornades Internacionals del Grup EDO de la UdL titulades "Nous enfocaments organitzatius en les organitzacions".

Avui 19 de maig se celebren les VIII Jornades Internacionals del Grup EDO a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida. La trobada tracta sobre nous enfocaments organitzatius en les organitzacions i els participants són membres i col·laboradors del grup EDO de la UAB, UAH, UGR, UdL, UIC, ORT, PUCV i experts d'altres grups col·laboradors de l'EDO.

La jornada comença exposant la situació actual del grup EDO de la mà de del director de l'EDO-UAB, Joaquín Gairín. Després es fa una síntesi de actuacions i funcionament del moment actual dels nodes del grup a càrrec de set professionals de l'EDO de diferents universitats.

A continuació es porta a terme una presentació sobre aspectes d'estudis rellevants en realització i tallers cooperatius sobre la planificació estratègica d'EDO, promoció de la investigació transversal i impuls de la transferència. Per finalitzar la jornada hi ha una activitat formativa sobre nous enfocaments formatius en les organitzacions respecte a l'aprenentatge informal, dinamitzada per Jesús Martínez Marín, i l'exposició de les propostes de futur del grup EDO.

• Enviar a un amic