VII Fòrum Internacional per a la Innovació Universitària

13.7.2017
Conferències -

Durant els dies del 12 al 14 de Julio del 2017 s’ha celebrat el VII Fòrum Internacional per a la Innovació Universitària a Vigo.

Els dies 12, 13 i 14 de juliol ha tingut lloc el VII Fòrum Internacional per a la Innovació Universitària a la ciutat de Vigo a la Seu de la institució Afundación. L'organitzador de l'acte ha estat el mateix Fòrum Internacional d'Innovació Universitària juntament amb la col·laboració d'universitats i institucions gallegues.

Aquest fòrum ha reunit a professionals de l'àmbit universitari per reflexionar sobre els canvis i transformacions que s'estan realitzant, i avenços en les noves tendències en el desenvolupament de l'àmbit universitari i el seu impacte en el camp del coneixement i les relacions socials. Entre els professionals assistents hi ha comparegut el director del grup EDO, Joaquín Gairín.

El fòrum ha estat realitzat partint de quatre eixos per analitzar la innovació en cada un dels mateixos:

Eix 1: Innovacions en els dissenys i enfocaments curriculars i pedagògics.
Eix 2: Tendències en les innovacions i en el compromís i responsabilitat social universitària.
Eix 3: Aportacions en l'aplicació de les Tecnologies i la investigació en la innovació digital que s'està produint a les universitats.
Eix 4: Canvis en la gestió universitària cap a nous models més innovadors.

La seu de l'esdeveniment, Afundación, és una institució privada sense ànim de lucre que té per objectiu promoure activitats educatives, socials i culturals que millorin la societat gallega. Per altra banda, la Fundació iS+D ha estat l'encarregada de difondre l'activitat, una institució amb l'objectiu d'impulsar i desenvolupar la Investigació Social Avançada com a instrument per al diagnòstic i la recerca de solucions que faciliten l'enteniment social.

• Enviar a un amic