V CONGRÉS INTERNACIONAL EDO (CIEDO)

05.10.2017
Conferències -

El programa del V CIEDO, s'estructurarà a partir de 5 conferències generals i 12 Simposis que versaran sobre les temàtiques de treball del Congrés.

Presentem a continuació la informació relativa a la celebració del V CIEDO:

OBJECTIUS
Aquest any, el Congrés Internacional EDO es titula "Lideratge i gestió del talent a les organitzacions". En aquest sentit, els objectius perseguits són:

· Analitzar i debatre sobre la realitat i perspectives de l'aprenentatge en acció dins de les organitzacions.
· Fomentar l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques sobre la promoció de l'aprenentatge social i informal en el lloc de treball.
· Promoure línies de treball conjuntes entre Universitat, Administració pública i sector privat en l'àmbit de la creació i gestió de coneixement en xarxa.
· Conèixer i valorar els estudis i investigacions relacionades amb l'aprenentatge informal, la gestió del coneixement i els nous formats d'aprenentatge.
· Establiment de ponts institucionals per potenciar l'anàlisi del lideratge i el seu paper en la gestió del coneixement.
· Impulsar l'establiment de vincles i línies de treball conjuntes entre la universitat i la societat relacionades amb el desenvolupament de nous formats d'aprenentatge a les organitzacions.

PROGRAMA
Amb l'objectiu de confeccionar un programa variat i acord amb la temàtica d'aquest any, el Congrés obre espais per a la presentació de comunicacions, pòsters, simposis i tallers. A més, ja hi ha confirmats diversos ponents que presentaran conferències durant el Congrés.

COMITÉ ORGANITZADOR
Joaquín Gairín Sallán és el coordinador del Congrés, i alhora compta amb el suport de diferents membres del Grup EDO, com Aleix Barrera Corominas, Anna Díaz Vicario i Cecília Inés Suárez. També formen part del comitè organitzador dos professors de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Patricia Olmos Rueda i Marta Navarro Casanovas; dos representants de la Universitat de Lleida (UdL), Oscar Flores Alarcia i Blanca Patricia Silvia García; Josep Maria Nin Lumbiarres de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya; i Mireia Ochoa Mallofré del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.

SEU
Les sales del V Congrés Internacional EDO seran el Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE), on es durà a terme l'acte d'inauguració, i l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC), a Barcelona, durant els dies 9, 10 i 11 de maig de 2018.

Si està interessat a matricular-vos al Congrés, a continuació teniu el formulari de registre.

• Enviar a un amic