V Congrés Internacional EDO 2018

30.6.2017
El grup -

Els dies 9, 10 i 11 de maig tindrà lloc el 5è Congrés Internacional de l’EDO al CEJFE i la EAPC situats a Barcelona.

El 5è Congrés Internacional de l’EDO tindrà lloc al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) i a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, a Barcelona, durant els dies 9, 10 i 11 de maig de 2018.

Els objectius que persegueix el congrés titulat “Lideratge i gestió del talent en les organitzacions" són:

- Analitzar i debatre sobre la realitat i perspectives de l'aprenentatge en acció dins de les organitzacions.
- Fomentar l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques sobre la promoció de l'aprenentatge social i informal en el lloc de treball.
- Promoure línies de treball conjuntes entre Universitat, Administració pública i sector privat en l'àmbit de la creació i gestió del coneixement en xarxa.
- Conèixer i valorar els estudis i investigacions relacionades amb l'aprenentatge informal, la gestió del coneixement i els nous formats d'aprenentatge.
- Establir ponts institucionals per potenciar l'anàlisi del lideratge i el seu rol en la gestió del coneixement.
- Impulsar l'establiment de vincles i línies de treball conjuntes entre la universitat i la societat relacionades amb el desenvolupament de nous formats d'aprenentatge en les organitzacions.

L'Equip de Desenvolupament Organitzacional de la Universitat Autònoma de Barcelona ha focalitzat des del 2003 una de les seves línies d'investigació en l'anàlisi dels processos de creació i gestió del coneixement (CGC) a les organitzacions vinculades amb l'educació i formació. El 2010 s'inicia, amb la col·laboració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, el Congrés Internacional EDO (CIEDO), del qual es realitza una segona edició l'any 2012, i una tercera i quarta edició el 2014 i 2016 comptant també amb la col·laboració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, consolidant amb això CIEDO com una de les activitats de major impacte a nivell internacional vinculades amb la temàtica abordada.

Per a l'any 2018 les 3 institucions organitzen el V Congrés Internacional EDO "Lideratge i gestió del talent a les organitzacions" amb l'objectiu d'analitzar el paper dels directius en la gestió del coneixement i el talent a les organitzacions, la xarxes socials corporatives per la promoció de l'aprenentatge social i l'aprenentatge en acció com a eina per al desenvolupament professional.

Al llarg del mes de Juliol es farà pública la web oficial amb tota la informació detallada del congrés.

• Enviar a un amic