Sessió presencial del Màster en Formació i Gestió Universitària

19.10.2017
Formació -

Diego Castro desenvolupa a UDELAS el mòdul F sobre 'L'estructura acadèmica' des del 23 al 27 d'octubre.

Les universitats han de ser un dels motors del desenvolupament social i econòmic a partir de la formació al llarg de la vida de les persones. Aconseguir-ho exigeix que el seu professorat i el seu cos de gestió disposin dels coneixements, estratègies i eines necessàries per adaptar-se als nous reptes que li planteja la societat.

Per aquest motiu, el màster permet analitzar les actuals tendències en l'organització de la docència universitària, desenvolupar competències vinculades amb la planificació i el desenvolupament de l'avaluació acadèmica i promoure l'intercanvi d'experiències vinculades al desenvolupament institucional.

En aquesta ocasió, durant la setmana del 23 al 27 d'octubre s'iniciarà el Mòdul F, titulat "L'estructura acadèmica", on participarà el professor Diego Castro desenvolupant les sessions presencials de la Unitat "Organització de facultades i Departaments". A continuació s'obrirà la Unitat "Orientació i tutoria universitària", que es durà a terme en modalitat online sota la supervisió del professor Mario Martínez, professor de l'àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic Educatiu de la UAB i vicerector de Relacions Internacionals.

La modalitat "in-company" del Màster permet adaptar-se a les necessitats dels destinataris, la institució i del context, resultant altament efectiu per a la millora de la docència.

El màster va destinat a professorat i gestors d'universitats públiques i privades i altres professionals de l'educació superior motivats per la reflexió i la innovació en la docència universitària.

Per llegir més informació sobre la formació corporativa d'EDO-UAB: http://edo.uab.cat/es/content/formacio-corporativa

• Enviar a un amic