Seminaris i conferències de Joaquín Gairín a Mèxic

31.1.2018
Formació -

El director del Grup EDO dóna suport al Màster i Doctorat en educació.

El professor Joaquín Gairín està donant suport el Doctorat i Mestratge en educació de la Universitat CETYS de Mèxic, en la setmana de 29 de gener i en els seus campus de Tijuana i Mexicali. Concretament, desenvolupa en cada un d'ells un seminari sobre 'Els processos de canvi i millora en educació' i una conferència oberta sobre 'Com gestionar el coneixement col·lectiu en les organitzacions educatives?'.

Al mateix temps, Gairín mantindrà contactes amb les autoritats acadèmiques d'aquesta universitat per aprofundir en programes d'intercanvi interuniversitari i en el desenvolupament de nous programes per part de la UAB i d'interès per CETYS universitat.

D'altra banda, durant la setmana del 5 al 9 de febrer es presenten els projectes finals dels dos grups del Postgrau en educació (Especialitat en Didàctica de les Ciències i Especialitat en Didàctica que les Matemàtiques) que ha coordinat EDO Serveis.

Patrocinat per la SENACYT (Panamà) i desenvolupat per professorat dels departaments de Pedagogia Aplicada i Didàctiques de les Ciències i de les Matemàtiques, ha permès que més de 70 professors d'educació secundària s'actualitzin en els nous enfocaments educatius i de didàctica aplicada a l'aula.

• Enviar a un amic