Segona edició del curs ‘Neurociència aplicada a l’àmbit educatiu’

09.2.2018
El grup

EDO-Serveis col·labora amb l’Institut de Neurociència de la UAB pel Desenvolupament del curs del 5 al 13 de febrer.

Dels últims anys s’observa un interès creixent entre educadors i científics en ajuntar esforços    per compartir els seus coneixements i cercar noves formes d’enfocar conjuntament l’anàlisi del context educatiu i la influència que aquest exerceix en els processos neuronals vinculats a l’adquisició de nous aprenentatges.

El curs de Neuropsicopedagodia concreta la col·laboració entre els diferents àmbits del coneixement. D’aquí neix el programa formatiu a mesura sol·licitat per INACAP, vinculat a la Universitat Tecnològica de Xile.

En aquest sentit, es pretén donar resposta a les necessitats d’educadors que, amb experiència en l’àmbit de l’educació desitgen adquirir nous processos neurològics vinculats a diferents estats emocionals o situacions mentals diverses, així com estratègies concretes que permetin potenciar l’aprenentatge d’aquest alumnat dins el context educatiu no universitari.

En el programa participan professors de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, impartint assignatures vinculades a l’àmbit de la psicopedagogia i l’atenció a la diversitat, i professorat vinculat a l’Institut de Neurociència de la UAB, impartint assignatures vinculades a l’àmbit de la neurociència i neuroeducació. El curs s’allarga des del 5 fins al 13 de febrer.