Resolució de la VI Convocatòria d’Ajudes a Projectes Inclusius

28.11.2017
Beques i ajuts -

El Grup EDO ha quedat finalista del programa sobre projectes inclusius que organitza la Fundació Universia.

El Grup EDO ha estat notificat de la resolució de la VI Convocatòria d’Ajudes a Projectes Inclusius de la Fundació Universia-Fundació Konecta. Aquesta nova edició ha comptat amb la participació de 232 entitats (associacions, fundacions, confederacions, cooperatives i universitats) de tot Espanya.

Al mes de gener se sabran els premiats de cada àmbit. En el cas del grup EDO, la proposta presentada és en el camp de l’investigació, i va dirigit a la inclusió sociolaboral de les persones amb discapacitat i desenvolupar-se dins del territori nacional.

Els objectius del projecte ideat per l’EDO pretén aconseguir dos objectius principals:

· Afavorir la inclusió de les persones amb trastorns mentals a la Universitat, focalitzant-se en la seva inclusió i permanència

· Dissenyar i validar eines i instruments d’orientació i tutoria dirigides al col·lectiu d’estudiants universitaris amb trastorns mentals.

Aquests es desenvoluparan en quatre fases diferenciades, cadascuna de les quals compte amb activitats específiques que en conjunt han de permetre la consecució dels objectius descrits, i que han de culminar amb la validació d’un pla d’acció tutorial i una guia d’orientació laboral per als graduats universitaris amb els trastorns descrits.

• Enviar a un amic