Representants de tretze universitats asiàtiques visiten la UAB

13.12.2017
Activitats -

La trobada ha tingut lloc el 12 de desembre i ha tingut la participació del grup EDO.

La Universitat Autònoma de Barcelona ha rebut representants de tretze universitats d’Índia, Indonèsia i Iran, els quals han pres contacte amb el campus amb l’objectiu de facilitar la col·laboració en recerca i en intercanvi d’estudiants i treballadors entre països europeus i països associats extracomunitaris.

Aleix Barrera ha participat en aquesta jornada en representació del grup EDO, informant als assistents de les línies de treball desenvolupades en el marc del grup EDO. També ha estat una oportunitat per donar a conèixer l'experiència prèvia en projectes en el marc del programa Erasmus + i l'agència EuropeAid, i presentar possibles vies de col·laboració en el desenvolupament de projectes conjunts en un futur pròxim.

L’Aliança 4 Universitats, formada per la UAB i les universitats Autònoma de Madrid, Carlos III i Pompeu Fabra, han organitzat la trobada amb tres universitats de Teheran, tres universitats índies de Delhi i Bombai i set centres universitaris d’Indonèsia, les quals són algunes de les universitats més prestigioses dels seus respectius països.

• Enviar a un amic