Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

12.12.2017
El grup -

El lliurament es va celebrar el dimarts 28 de novembre al Teatre de la Plaça Cívica de la Universitat.

Un total de 58 Treballs de Final de Grau es van presentar a la segona edició dels premis als millors TFG amb perspectiva de gènere. Amb representació de fins a nou facultats diferents, n’han obtingut un reconeixement 21 treballs, entre els quals es troba ‘(DES)FENT: El foment del canvi d'actituds i conductes masclistes o fruit del masclisme mitjançant el grup educatiu, obra de Carolina Pérez Rodríguez, sota la tutorització de la Dra. Maria del Mar Duran, membre del Grup EDO i actualment la Responsable de Gènere de la Facultat de Ciències de l’Educació.

En aquesta edició s’hi han presentat més treballs que en les edicions passades, i, a més, amb major representació d’altres facultats. Aquesta proposta va sorgir fa dos anys de la mà de la Facultat de Dret. L’any passat l’Observatori va fer extensible el premi a totes les facultats i ara ja s’ha convertit en una referència a tota la UAB, amb l’objectiu de seguir creixent tant en nombre de participants com en facultats representades i posant en relleu la temàtica de gènere com es mereix.

Aquí pots consultar la resta de guardonats.

• Enviar a un amic