Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

12.12.2017
El grup

El lliurament es va celebrar el dimarts 28 de novembre al Teatre de la Plaça Cívica de la Universitat.

Un total de 58 Treballs de Final de Grau es van presentar a la segona edició dels premis als millors TFG amb perspectiva de gènere. Amb representació de fins a nou facultats diferents, n’han obtingut un reconeixement 21 treballs, entre els quals es troba ‘(DES)FENT: El foment del canvi d'actituds i conductes masclistes o fruit del masclisme mitjançant el grup educatiu, obra de Carolina Pérez Rodríguez, sota la tutorització de la Dra. Maria del Mar Duran, membre del Grup EDO i actualment la Responsable de Gènere de la Facultat de Ciències de l’Educació.

En aquesta edició s’hi han presentat més treballs que en les edicions passades, i, a més, amb major representació d’altres facultats. Aquesta proposta va sorgir fa dos anys de la mà de la Facultat de Dret. L’any passat l’Observatori va fer extensible el premi a totes les facultats i ara ja s’ha convertit en una referència a tota la UAB, amb l’objectiu de seguir creixent tant en nombre de participants com en facultats representades i posant en relleu la temàtica de gènere com es mereix.

Aquí pots consultar la resta de guardonats.