Premi de la Fundació Prevent

14.11.2017
Premis -

Aleix Barrera guardonat al Congrés Internacional Universitat i Inclusió amb el premi per a Joves Investigadors de la Fundació Prevent.

La inclusió dins l’Educació Superior és un tema que ha preocupat des de fa anys als membres del grup EDO-UAB, essent mostra d’això els nombrosos projectes i col·laboracions que ha desenvolupat en els darrers anys per tal de reflexionar i treballar per aconseguir que les universitats esdevinguin organitzacions més inclusives. En aquest sentit, el proppassat dia 8 de novembre el Dr. Aleix Barrera Corominas va participar en el Congrés Internacional Universitat i Inclusió, organitzat conjuntament pel Departament d’Empresa i Coneixement, la Xarxa Vives d’Universitats i l’Ajuntament de Barcelona, tot presentant diferents aportacions vinculades a les activitats que ha dut a terme conjuntament amb altres membres del grup al llarg del darrer any.

Els organitzadors del Congrés, amb la col·laboració de la Fundació Prevent, va realitzar una convocatòria de Premis per a Joves Investigadors l’objectiu de la qual és promoure la participació dels joves investigadors i estimular el talent jove en l’àmbit de la recerca. És en el marc d’aquesta convocatòria que el Dr. Aleix Barrera Corominas va resultar guardonat amb el Premi a la Millor Comunicació, valorat amb 1.000€, per l’aportació que duia per títol “ORACLE – Observatori regional per a la qualitat de l’equitat a l’educació superior d’Amèrica Llatina”, que presentava en co-autoría amb Joaquín Gairín i Diego Castro, coordinadors del projecte ORACLE.

El segon premi, valorat amb 500€, va ser per Juan Carlos Pomaquero Yuquilema de la Escuela Superior Politécnica de Chimborazo – Ecuador amb la comunicació “Responsabilidad social universitaria y discapacidad. Metodología de un caso centrado en los impactos – ESPOCH”.

Fundació Privada Prevent és una entitat sense ànim de lucre, privada i independent, que té com a objectiu promoure i contribuir a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat, i fomentar la cultura preventiva a l'empresa, mitjançant una major conscienciació social que garanteixi entorns laborals més segurs i empreses més responsables. Així mateix, té una trajectòria de més de 10 anys en la concessió de beques a estudiants universitaris amb discapacitat, i de 12 impulsant la investigació en Prevenció de Riscos Laborals.

Més informació sobre el Congrés; sobre el projecte ORACLE; i sobre la Fundació Prevent

• Enviar a un amic