Nova confirmació pel CIEDO 2018

05.12.2017
Conferències -

Juan Freire, de la Escuela de Negocios del Tecnológico de Monterrey, confirma la seva participació al Congrés EDO de l’any vinent.

A mig any de la celebració de la cinquena edició del Congrés Internacional EDO, el programa va adoptant la forma final. Tant és així, que hi ha una nova alta confirmada pel que fa a les conferències. Es tracta del Degà Associat Acadèmic de la Escuela de Negocios del Tecnológico de Monterrey, Juan Freire.

Freire es defineix a sí mateix a la seva pàgina web com a un estratega i líder per a organitzacions obertes orientades a la innovació permanent. Per aquest motiu no va trigar ni un segon proposar la seva temàtica, la qual portarà per títol ‘Liderant i aprenent a l’era de la innovació contínua’.

Amb un bagatge en ciències ambientals, els interessos de Freire han evolucionat cap a la gestió empresarial, la cultura digital, la innovació i l'educació. Actualment es decà Associat Acadèmic de l'Escola de Negocis del Tecnològic de Monterrey (Mèxic) i Director de l'Institut XTribe en Emprendimiento de la Universitat Camilo José Cela (Espanya).

A banda, és el co-fundador de l’startup que treballa per transformar l’ensenyament global a través de l’emprenedoria, la tecnologia i el pensament crític Xtribe; l’entorn digital d’ensenyament creatiu i en equip basat en software lliure EduCaas; l’agència científico-creativa que dissenya tecnologies per a la sostenibilitat i la acció col·lectiva inViable; i és conseller i membre d’altres institucions, algunes d’elles espanyoles.

La conferència de Freire serà a les 9:30 h. del dijous 10 de maig del 2018.

Aquí pots veure la resta de la programació del CIEDO 2018.

• Enviar a un amic